y

y

вівторок, 18 жовтня 2016 р.

* * * 

Жовтень -- мінливий і замріяний...Такий яскравий, ошатний, щедрий на барви і дарунки. Він з радістю перекроїв всі наряди на деревах і кущах, додавши їм нових барв -- жовто-гарячих, багряних, рудих, червоних. Завісив небо сіруватим рядном і прикрасив сріблястим намистом прохолодного дощу. Паркові алеї застелив густими килимами з клаптиків-листочків, розвісив на гіллі мереживо-павутинку... Жовтень -- серце осені...


" Дарунок Жовтня "


Про цю брошку я думала давно, але як завжди, не вистачало часу на втілення цієї мрії :) і вона починає серію брошок із колекції " Дарунки природи. Пори року ".


Я дуже люблю квіти і в моєму домі завжди стоять букети, незалежно від пори року. І ще дуже люблю якщо в букеті не лише квіти, а і якісь цікаві гілочки, різноманітне листя, ягідки, плоди, це додає букету  грайливості, настрою, він стає якимось живим...



А ще люблю кошики і їх у мене теж чимало :), різних -- великих, маленьких, струнких і пузатих, світленьких і темненьких. І тому це ще одна моя рукодільна мрія -- плетіння кошика ( і я її обов'язково здійсню :))). А поки що буду плести ось такі канительні кошики :))).


  В цьому моєму кошику чудові бусини "лемпворк" -- шипшина, аметистова квіточка і морошка ( яка у мене виконує роль жоржини чи то хризантеми :))), листочки із дрібного бісеру Delica , металеві листочки і різні кришталеві бусини.




 Ще кошик  трішки випуклий ( на фото не видно ) і на застібці має кріплення, що дає змогу носити його як кулон. 




Сподіваюсь мій кошик додав вам позитиву і веселкових барв !

9 коментарів:

  1. Класно і оригінально! справжній осінній кошик :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Оленко, ЯКИЙ кошик!!!! Так і уявляла його з різними нарядами (своїми) :)))))))
    Натхнення тобі і далі! Твої витвори чудові! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Оленочко, дякую дуже !!! От ти знаєш ( хоч може це і не дуже скромно :))) та кошик гарно дивиться на різних нарядах -- і на блузочці, і на кофтинці, і на сукеночці, і на пальтечку !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напевно, і ти теж уявляла як воно буде з чим - поки плела! :) (як я поки дивилась, вже й "приміряла") :)))
      І це не нескромно - то природньо, що ми любимо, те що робимо, до того ж цей кошик і справді чудовий! Роби ще й ще кошички! Це буде щось неймовірне! :)

      Видалити
    2. Та в тому то і справа, що не уявляла ! Я осінню взагалі мало задумуюсь і уявляю :))) -- мене полонить краса і любов до осені ! Щороку, як в перший раз :))). Тому керуюсь виключно натхненням -- куди веде, туди і йду ( як мале, покірне, закохане дівчисько ) :). Усвідомлення "натвореного" приходить десь ближче до зими -- коли з'являється нове кохання -- кришталево-пухнаста-святково-подарункова зима :))).

      Видалити
  4. Леночка, во-первых, очень рада твоему появлению! Раз задумана серия, то видимо теперь красоты будет больше и чаще, а это прекрасно, я обожаю твои работы и их описание, это филологическое наслаждение)
    А корзиночку хочется вырвать из экрана, прижать к груди и под одеялко рассматривать, это было бы моё самое любимое украшение точно! Она чудесна! Ты знаешь мою любовь к осени, а сейчас я увлеклась букетами, композициями, вот как ты пишешь, чтобы и цветы и веточки и ягодки. И корзины конечно, научиться их плести и моя мечта.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Дашуня, я и сама удивилась, когда писала этот пост, как мало здесь работ в последнее время ... Да, травма руки мне немного помешала поработать так как хотелось бы, а ведь были ещё невыполненные заказы, подготовка доченьки в 1 класс .. . Словом - теперь буду наверстывать :))).
      Новая корзинка уже плетется, планов в дальнейшем ого-го сколько, теперь бы еще времени хоть по 48 часов. в сутки :))).
      Спасибо, Дашуня за теплые слова и комплименты -- мне ооочень приятно ! И как замечательно, что у нас общие мечты и желания -- будем друг друга вдохновлять :))).

      Видалити
  5. Безумно красиво, Леночек! Впрочем как всегда) НО я всегда удивляюсь и восхищаюсь, словно в первый раз вижу!)) У золотой осени такая хрупка такая быстро исчезающая красота! В масштабах любого сезона просто мгновение! Сегодня так, а завтра уже иначе. А ты словно поймала самое прекрасное мгновение! Маленький кусочек осени, который никогда не исчезнет.

    ВідповістиВидалити