y

y

суботу, 22 листопада 2014 р.

* * * 
Ще трішки шампанського :)))...
 

Воно таке п'янке, грайливе, сяюче...Воно світле, ніжне, веселе...Воно символ чудесної події і гарного святкування...І зізнаюсь чесно -- я його люблю :blush:...Мені б дуууже хотілося пригостити всіх вас мої друзі...та на жаль ні монітор, ні відстані між нами, ні технічні можливості мені цього не дозволяють :mocking: ...Тому можу тільки запропонувати і запросити до перегляду маленького продовження моєї попередньої роботи ( кольє " Шампань" ) і представити вам -- сережки " Шампань"...Такі собі акуратні, лаконічні і ніжні сережечки...Бо щось мені здалося, що кольє буде сумно без таких маленьких веселих подружок :))). Та і просто люблю комплекти -- так образ стає більш довершеним і гармонійним :give_rose:...




 





А ми підемо пригощати "шампанським" до :


  Лізи в Мир мох грёз :))).
 

15 коментарів:

  1. Як почуваєшся?
    Комплект розкішний!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікуся, дякую !
      Почуваюся мов маятник -- то покращення, то знову погано...Організм вирішив побавитись в якісь каруселі :)))...

      Видалити
  2. Действительно - шампанское!!! Все как будто в веселых брызгах!!!! Настоящее новогоднее украшение!!!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Леночка ! Да-да, новогодние праздники ( точнее их приближение ) приносят новые идеи и вдохновение :)))...

      Видалити
  3. Неймовірно красиво. Браво майстру!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олюня ! Мені дуже приємна і важлива така висока оцінка !

      Видалити
  4. Розкішний, іскристий набір! Дуже ніжна та вишукана кольорова гама - дійсно ніби переливи шампанського в келисі:)

    ВідповістиВидалити
  5. Олюня, дякую ! Я рада, що мені вдалося відтворити це благородне вино в моїй прикрасі. Особливо мені подобаються крапельки-підвіски -- справжнісінькі краплі шампанського :))).

    ВідповістиВидалити
  6. Ммм, я б теж не відмовилась зараз від келиху шампанського брют))), із задоволенням в черговий раз помилуюсь вишуканим комплектом! Дійсно, комплекти прикрас роблять образ довершеним!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катруся ! Так собі і занотую -- Катруся любить брют :)))...Життя штука непередбачувана -- як буду тебе пригощати, то знатиму чим :))).

      Видалити
    2. Ой... я не навмисно)), хоча дійсно, життя непередбачуване, може й доведеться за знайомство)))

      Видалити
  7. И снова шедевр! С ума можно сойти от такой красоты! Апплодирую стоя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вика, спасибо !!! С ума сходить не надо :))) ... Хотя комплимент конечно ооочень радует !!! Тааак, приятно !!! Обещаю стараться и в дальнейшем :))).

      Видалити
  8. Это потрясающее украшение! Творческих успехов тебе в дальнейшем! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ксения, спасибо большое ! Ооочень приятно !!! И ооочень рада знакомству !

      Видалити