y

y

суботу, 12 квітня 2014 р.

* * * 

Совеня для доні .


...Сьогодні, коли переглядала з донечкою блог, то вона зауважила, що тут немає її тортика...:15_2_101v: ...
...А я і, дійсно, зовсім забула показати тортик який робила на її День народження :blush:...
В нас з ним ще ціла історія вийшла. Донечка дуже любить Бембі і місяці 3 просила щоб я зробила саме Бембі...І от, наближається свято і тут вона сидить і міркує - "Мамуся, а це ж ми Бембі будемо різати ? ". " Ну, так, звісно "...А вона - "Мені його буде таааак шкода "...І мало не сльози на очах...
Потім захотіла поні або єдинорога...Але знову подумала, що і їх дууууже шкода :)))...І вирішила - лисичку або сову...А вона останнім часом дуже захопилася передачам про тварин і тому вибір був продиктований тим, що ці істоти хижаки і їх не так шкода :)))...Правда ще додала, щоб я зробила їх не дуже схожі на справжні а більш іграшкові  :)))...
І зупинилися на сові :






Полетіло наше Совенятко до
  Лізи в Мир мох грёз :))). 





4 коментарі:

  1. Нічого собі! Мені б цю сову, хоч вона і хижачка, теж було б шкода різати!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Аліночко ! Хі-хі, доня спочатку її пір'ячка лишила ( з'їла ) але лише на тулубі, потім дозволила різати тулуб а от голову залишила собі :)))...Правда не на довго :)))...

    ВідповістиВидалити
  3. Спаибки, Алёна ! Да, такая белая милашка получилась :)))...

    ВідповістиВидалити