y

y

понеділок, 21 жовтня 2013 р.

* * * 

... Бірюзовий настрій :)))...


...Так- так, саме на бірюзу мене потягнуло :)...Ну, вона мені, взагалі, завжди подобалась...А тут "зустріла" камінчики хорошої якості, то ж вирішила їх залучити до краси :)))...





 Використано : кабошон - бірюза, намистини - бірюза, чеські кришталеві намистини, перлини Svarovski, японський бісер TOHO і DELIKA, натуральна шкіра, чеська фурнітура.



 * * *






Використано : кабошон - бірюза, намистини - бірюза, натуральні перлини , японський бісер TOHO і DELIKA, натуральна шкіра, чеська фурнітура.



6 коментарів:

  1. И эти ЧУДЕСНЫЕ комплекты я теперь держу в руках! СПАСИБО!!!! Нежная, очень кропотливая работа! Я бесконечно удивлялась СКОЛЬКО труда вложено! И все остальное в посылочке очень-очень нужное и красивое! Леночка - спасибо! Позже на почту отпишусь. :)

    ВідповістиВидалити
  2. Оленочко, ДЯКУЮ !!!
    Мені ДУУУУЖЕ приємно, що я змогла тебе порадувати і поділилась з тобою частинкою свого позитиву ! Я надзвичайно рада :)))...
    Нехай мої подаруночки принесуть тобі натхнення і гарні ідеї :)))...

    ВідповістиВидалити
  3. Оленочко, і тобі - дякую !
    А адреску вже додала :)...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уже похвалилась в себе в блозі подарунком, правда не тільки твоїм. Такий чудовий радісний пост вийшов, майже новорічний (як подарунки з під ялинки) :)
      Оленочко - ще раз ДУЖЕ ДЯКУЮ за таку щедру посилочку, такі чудові прикраси і такі теплі слова в листі! Мені дуже приємно!
      А ще задивляюсь на чорний браслет-прикрасу в одному з постів - може якось стану замовницею. :) Так що - дякую за радість і натхнення!!!

      Видалити